30 Kasım 2011 Çarşamba

'ayaz'

Ayrılmasın sevgililer diye mi böyle ayaz var bu gece?
Belki Bitmesin nice aşklar diye..
Bana sorarsan sevgilim, bir aşk bitmiş ne yazar.
Ben öyle alıştım ki her şeyin bir olmasına.
Hayat bir oyun gibi, zamandan geri saydığımız bir oyun…
Yalnızca tüketmek sanki artık amaç.
Tüketmek… Zamanı, aşkı, sevgiyi, hayalleri…
Ömrü tüketmek…
Bir canımız var, harca harca bitmez.
Üstüne bas, yukarı çık ve daha yukarı ve daha…
Bana sorarsan sevgilim, neyi değiştirir zirvede olmak
Ya da dipsiz bir kuyuda hala alçalıyor olmak.
‘irtifa kaybediyoruz’
‘kelimeler albayım, bazı anlamlara gelmiyor’ demişti yazar.
Bense doğduğumdan beri irtifa kaybetmekte olan ve hiçbir kelimeyi yerli yerinde kullanamayan bir şair müsveddesiyim.
‘bu kadar acımasız olma kendine karşı, bırak artık kendinle savaşı’ demiştim ben de.
Oysa varoluş amacıymış bizim gibilerin, kendiyle kavga
Ben griler kattım bu çelik mavime
Baktım güneş doğudan doğmuyor bana
Gökyüzüm de mavi olsun istemedim.
Hem zaten epey oluyor azaldı gündüzlerim
Sen soğuğu boş ver sevgilim,
eskişehrin ayazına inat, gel bu aşkı bitirelim.
                                                                            c.ö.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yeniden baslat