17 Şubat 2011 Perşembe

gelirsen..

Durduğun yer çok tehlikeli, Bir adım daha atarsan eğer, ölürüz. Bir adım daha atarsan eğer yine mahvolur her şey. Oysa henüz koymuştum her şeyi yerli yerine. Ve yerle bir edersen, mümkün değil koyamam artık.
Durduğun yer çok tehlikeli, bir adım daha atarsan eğer ölürüm. Bir adım atarsan eğer yine, yeniden girersin hayatıma. Oysa henüz çıkarmıştım seni hayatımdan. Girersen (mümkün değil) tekrar çıkaramam artık.
Zincirleri daha dün çıkardım
Gözlerim dünden beri görüyor ışığı,
Daha dün formatlandı zihnim,
Az önce vazgeçebildim ancak senden
Söndüremese de gözyaşlarım yangınını,
Küçülttü, günden güne azalttı.
Ama eğer tekrar gelirsen, tümden çöl olur ormanlarım
Denizimin tuzu savrulur gider.
Yaşım birden (birken) bin olur.
Sarıldığım düşler yok olur gelirsen, unuturum maviyi.
Gelirsen işte
Gelirsen çok çok ölürüm ben.
Durduğun yer çok tehlikeli, bir adım daha atarsan eğer, yine gelirim o soğuk o yalnız şehre. Oysa henüz atabilmiştim kendimi şehrin dışına. Gelirsen kaçamam bir daha.
Dur n’olur, gelme daha fazla, o çizginin bu tarafına geçme. Geçersen kocaman çukurlara düşerim ben. Yağmur yağar çok, sel olur. Her yer sen olur..  sessizlik gürültü dolar, kar siyah yağar, ben kaybolurum, güneş bir daha ısıtmaz, kırmızı başlıklı kız kurttan kurtulamaz.. Kalbim ıslanır ve bir daha hiç kurumaz. Daha çabuk yaşlanırım. Gelirsen hep huysuzlanırım..
Gelme işte.. Gelsen bile gelmeyeceksin çünkü biliyorum. Geldiğini düşündürteceksin bana, yalnızlığım daha da ıssızlaşacak ben öyle sanınca..
Şimdi kapıyorum gözlerimi. Son kez gel rüyama. Son kez seveyim seni. Ve o andan sonra… ve o andan artık bir daha hiç ama hiç gelme…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yeniden baslat