13 Şubat 2011 Pazar

maziden kalma bir şarkı...


Geri dönme isteğinin nefesimi sıkıştırdığı anlardan biri…
Şarkıların dili olsa.. sa.. sa.. Yankılanıyor kulaklarımda, gözlerim doluyor. Çok özlüyorum, çok kızıyorum, çok merak ediyorum, üzülüyorum, seviniyorum, çok özlüyorum…
Bilmiyorum ki neden doluyor gözlerim.
Altı üstü aptal bir filmin aptal bir parçasını izliyorum.
Altı üstü aptal bir fragman işte. Bir de marifetmiş gibi o aptal şarkıyı koymuşlar. Kim sevsin ki o şarkıyı, hangi aptal ona anlam yüklesin.
Ne diyor : “olamaz mı olabilir”.hayır. Olmaz işte olamaz.
Akşamlarının güzel olduğu eylüllerde geride kaldı zaten.
Biliyorum
E o zaman neyin üzüntüsü bu? Gözyaşı ne için?
Hiç işte.
Asıl aptal sensin. Hep kaybettin.
Zorundaydım.
Yalan söylemediğin kendin kalsın hiç değilse.
Yalan söylemiyorum. Zorundaydım.
Neden? Yüreğine sahip çıkmadığın için mi? Yoksa yeterince cesaretin mi yoktu?
Hayır işte. Anlamıyorsun. Israrcı olsaydım ikimiz için de daha kötü olurdu.
Neydi daha kötüsü Allah aşkına? Şu andan daha mı kötü?
Bilmiyorum…
Bilmiyorsun çünkü bilmemek işine geliyor, bilmiyorsun çünkü bildiğin cevap seni de korkutuyor.
Yapma n’olur yeter.
Yetmez, kaçırdıkların için üzül, yaşayamadıkların ve yaşayamayacakların için. Aptal bir filmin fragmanında bile oturup ağlayacak kadar aciz olduğun için üzül.
O film aptal değil…
 Tabii aptal değil, neden? Sen varsın çünkü, senin aklına onu getiren o aptal şarkı var.
O şarkı da aptal değil… bi sigara yakmalıyım. Dışarı çıkıp hava alsam, hayır hayır evde kalıp bir kahve içsem daha iyi galiba… Ağlasam biraz da, hem zaten uzun zamandır ilk defa bu kadar güzel ağlıyorum, bu kadar kayda değer ve bu kadar yerinde… Ne zamana kadar sürer bu his?  Hangi zaman olunca bu şarkıyı duysam bile rahatça nefes alırım? En sevdiğim damarım tıkanmaktan vazgeçecek mi? En sevdiğim damarım mı? Öyle bir şey yok ki. İyice saçmalıyorum. Bi kere sarılsam doyar mıyım? Yoksa daha çok sarılma isteğine gebe midir “bi kere sarılma”lar ?
Hadi yat uyu, sen çoktan vazgeçtin onu düşünmekten.
Zorundaydım.
Yalan söylemediğin kendin kalsın hiç değilse.
Yalan söylemiyorum. Zorundaydım.
………..
Bütün aşk şarkılarını yalancı çıkardığın bir aşktı bu. Cesaretten yoksun davrandığın, peşinden koşmadığın, belki de elinden geleni yapmadığın. Ve elinden geleni yapmadığından hala canını yakan, nefesini sıkıştıran...  Ve elinden geleni yapmadığından hala içinde kalan… Boşvermelisin… Kalan kalsın, geri dönme ihtimali olmayan bir mesele bu…
“mucize, ihtimal, belki geleceğin” demişti sana. Boşvermelisin… Zaten hepsi kaldı yarınlara…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

yeniden baslat